Nu cik tad ?

svētdiena, 2014. gada 26. janvāris

Newmillerdam

Pēc 2 gadiem atkal atgriezos šajā mežā,kartē, kas man ir reāli vistuvākā. Laiks šodien laukā draņķīgs-līst kā pa Jāņiem, bet nu jābrauc ir, vajag tak nomēģināt jauno SI karti (BEIDZOT esmu sev tādu iegādājies). Modelis jaunākais, tā ka vajadzētu ātri strādāt :). Izvēlējos skriet otru garāko distanci 6.7km 21 kp, jo forma ir diezgan šļaugana, jo tās sasodītās traumas :), bet gan jau.Izstaipījos iekštelpās (labi ka bija tāda iespēja) un skrienu uz startu-tā nedaudz pavēsi ir ar īsajām rokām, bet gan jau iesilšu distancē. Startā patiesi pārliecinos par SI kartes ātrumu, būs labi, jo sevišķi sprinta distancēs. Kad dodos pēc kartes jau jūtama neliela neprofesionalitāte, jo kartes tā īpatnēji novietotas paņemšanai. Bet kad atrodu startu kartē esmu vēl lielākā "sajūsmā"-tas pats kas pērn Haw Park. šie cilvēciņi laikam nelasa tos savus forumus pēc sacensībām, vai nu vienkārši tos ignorē, jo vienu tādu es tur ierakstīju par to ka pirmajam kp vajadzētu būt +/- tādā pat virzienā kādā esi uzsācis kustību pēc kartes saņemšanas (vēl jo vairāk ja starts jau ir vietā kur saņem karti), nevis par kādiem 120 grādiem atpakaļ... nu labi, kaut ko es tur nolamājos skrienot atpakaļ gar startu un nedaudz dusmīgs metos 1kp medībās.Nebija grūts tāpēc diži lielu problēmu nebija. toties 2kp gan kaut kāds mistisks, jo domāts ka tam jābūt pie mikropaugura, tāpēc ieraugot kaut kādu sakni tai nemaz klāt neskrienu, bet kad esmu nedaudz uz priekšu paskrējis un savu mikropauguru šajā skrajajā mežā neredzu, griežu galvu riņķī un pie tās saknes redzu kp, pieskrienu klāt un ir mans....zaudēju kādas 15sek. uz trešo smuki pa līniju tieši ielokā un 1.laiks.Te sev priekšā redzu minūti pirms manis startējušo Bruce Woodley(Joe sencis) un kalnā tieku viņam garām, pēc kalna neliels mīkstais kamēr atkal ieskrienos. tālāk jau +/- ok un kp uz.... taciņas :D 2.laiks bet pirmajam zaudēju samērā daudz -12sek. uz 5kp easy un pirmais. izskrienot no 5kp ieskatos plkst. un bļin! kaut kādos setingos esmu. tagad neizpratne vai laiks ir apstajies vai vēl iet, mēģinu vēlreiz iedarbināt training režīmu, bet kaut kā no lietus slapjais garmins negrib klausīt, un esmu jau lēnām tipinot un spaidot plkst. ticis līdz ceļam. Pat pāreju soļos līdz pēc vairākām nesekmīgām mēģinājuma reizēm beidzot ieslēdzas vajadzīgais režīms un thank god nekas nav apstājies  (drama queen :) ). Beidzot atsāku skriet, bet laiks ir samērā daudz pazaudēts-pirmajam zaudēju 44sek.uz 7kp vnk. Uz nākamo atkal kalnā,caur zaļajam, līdz tieku uz ceļa un redzu ka visvarenais Bruce ir turpat uz ceļa nedaudz iepakaļus. ielieku robā, un uz 8kp 1.laiks. Uz 9kp aizgāju nedaudz šķībi, bet tik pavisam mazdrusciņ. Vot uz 10kp acīmredzot pieļāvu varianta kļūdu, jo pa šo slapjo nogāzi skriet negribēju kā to daži darīja, tāpēc izlēmu noskriet lejā līdz upītei un pa turieni,pašās beigās uz taciņas kas patiesībā bija tāds staigājamais tiltiņš gandrīz novilku. un kāpšana dubļainajā nogāzē arī nebija diez cik ātra.vajadzēja jau laikam skriet uz augšu jau no paša sākuma un tad pa taciņām, bet līdz kam tādam pat neaizdomājos. Uz 11kp vajadzēja krietni taisnāk un pašās beigās vēl nedaudz apjuku, kur viens vecis mani apskrēja.Uz nākamo metos viņam nopakaļ, un uz ceļa jau ātrums bija ok bet šis rauj iekšā par ātru(priekš manis) un es vēl nodomāju vai nu šis līdīs pāri strīpotajai(aizliegtajai) teritotijai(ko viņš šķiet bija darījis tik un tā),jo plānojums jau tāds padumjš tur bija brown distancei, vai nu viņam tur kāds kp(tā arī bija) . Es tik turpinu uz savējo un sasniedzu to nekļūdīgi un ar ātrāko laiku. Uz 13kp cenšos skriet diezgan taisni, līdz nonāku uz ceļa un tad jau easy peasy jo punkts bedrē pašā ceļa malā. Tagad nedaudz apjūku jo nevaru ieraudzīt 14kp. Kartes otrā pusē protams(neatceros par šādas info saņemšanu vai izlasīšanu, laikam jau nav tik dikti svarīgi) etaps viegls tik pa ceļu vien dažas horizontales jāpaņem-1.laiks. Uz 15 iespējams vajadzēja nedaudz novirzīties no taisnākā maršruta un pa celiņu desot, bet es izlēmu pa taisno bliezt, it kā jau mežs zīmēts balts, bet tik un tā tie rožveidīgie ērmi pa kājām pinas-4.laiks un zaudēju jaunajai Lūcijai pāris sekundes, kurai 1. Uz 16 viss bija daudz maz ciešami, tieši tāpat uz 17kp, bet nu nāca dienas kulminācija manā izpildījumā.Pēc noskriešanas no kalna no 17kp to kalnu uz 18 centos atstrādāt tā labi.Atstrādāt jau atstrādāju bet laikam pārāk centīgi jo ceļš, pa kuru man bija jāskrien līdz kp un vien kādus 5m jānogriežas lai atzīmētos kp, tika šķērsots un turpināju virzību līdz ieraudzīju kp, bet jau uzreiz sapratu ka tas nav tas ko vajag. Apskatīju nr.- 85. acis uzreiz leģendās un YEP, man tāds bija kp nr 8.uzreiz nevarēju atcerēties kur tas atradās tādēļ nāccās griezt karti un sazīmēt savu atrašanās vietu.Pēc tam jau lielu problēmu nebija, bet tik dumja kļūda.Pirmajam zaudēju akurāt 30sek, bet domāju ka biju gana nasks tajā kalnā lai laika zaudējums būtu bik lielāks.19kp bedrē atnāca samērā ok ar 2laiku un 2sek zaudi labākajam. Uz nākamo jau ieliku robā, jo 2kp vien palikuši un šis etaps līdzens un beigās pat uz leju-1.laiks ar 14 sek pārsvaru.uz pēdējo arī centos, bet laikam spēki jau galā, jo pret kalnu nebiju tik ātrs kā mans jaunais idents un 6sekundes zaudēju relatīvi īsā etapā, un jutu ka ikri tādi cietāki, līdz ar to arī finišetājs nebiju un zaudēju Lūcijai 3sekundes, kurai ātrākais finišs. Biju samērā apmierināts, jo galu galā vieta nebija slikta. Iezīmēju ceļu šajā jaunajā route gadget versijā kas man šķita nedaudz murgaina, jo negribēja bieži viņš man zīmēt kur spiedu, un neskaitāmas reizes leca laukā +3sek (tie kas zīmējuši zina kas tas ir). Bet nu sazīmēju tos brīnumus. Ranga punkti gan par šo tādi graši vien bija, bet nu neko DIŽI vairāk jau nevarēja cerēt.
Nākamā sestdiena nakts mačs?? vēl nezinu, bet nebūtu slikti.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru