Nu cik tad ?

ceturtdiena, 2014. gada 23. janvāris

Esholt un Bishop

Jauno gadu jau otro reizi uzsāku orientējoties Esholt woods. Šoreiz gan nebija fūģelis kā iepriekšējo reizi pēc jaunā gada svinībām. Mežs dubļains un manu skriešanu tas apgrūtināja, jo jauniegādātie apavi vēl nebija atbraukuši un skrēju ar botām. Izvēlējos skriet otru garāko distanci dēļ tā un dēļ tā ka traumas vēl tiek ārstētas un līdz ar to skrējis neesmu kādu laiciņu. Distancē pieļāvu divas lielas kļūdas (uz 2-3min katru) un vēl jau pāris neprecizitātes bija, kas kopumā summejās kādās 10 minūtēs. Bet tā kā orientējies nebiju kopš septembra un mežā vispār kopš pagājušās vasaras (Kāpa un magnēts) tad tas bija samērā loģiski. Garmins atkal nogļukoja jau ceļā uz 5kp. tāpēc ceļš ar karti nav, bet routegadget ieskicēju savu veikumu un kļūdas :)) šeit . rezultāti  .
Diemžēl divas dienas pēc šī mača nāca sēru vēsts-mūžībā aizgājis viens no mūsu kluba spilgtākajiem biedriem Nick Jones. Ļoti patīkams cilvēks.

Bet nu divas nedēļas vēlāk izlēmu piedalīties nakts sacensībās, ko nebiju darījis kopš 2012 gada nogales, kad apciemoju pirmo YHOA 1.nakts posmu, kurā ļoti stipri pamežģīju potīti un vispār plānojums un sacensību kvalitāte man lika stipri apdomāt dalību nakts sacensībās. Bet par cik šis mežs ir praktiski bez brūnās krāsas un Richard bija ielicis piedāvājumu aizvest, tad izlēmu ka ir laiks atkal piedalīties nakts-o. Sestdien pēc darba aši mājās, sakrāmēju somu, atradu savu lukturi un secināju ka nedeg. domāju ka baterijas vecas un izdegušas, bet par cik citu nebija, tad nolēmu ka pa ceļam nopirkšu un viss štokos. Nopirku, ieliku bet nedeg, tatad vaina cita, bet esmu jau ceļā uz satikšanās vietu ar čaļiem un vienīgais variants ir ja kādam ir lieks galvas spīdeklis. Par laimi Richard piedāvāja savu rezerves lampiņu, kas nebija nekāda spožā, bet man jau ir pieredze ar tādiem skriet :)). Mežs(takas,ceļi) dubļaini, tā ka jaunie apavi bija netīri momentā :)), bet tas jau sīkums. Distancīte nebija dikti gara, vien 4.5km, bet ar 23 kp. Pirms manis dažas minūtes startē viens no spēcīgākajiem YHOA nakts skrējējiem Joe Taunton, pēc brītiņa arī es un zinu ka uzreiz aiz manis Richard Foster, tā ka iedeva man tādu nelielu stresiņu. 1kp izdevās atrast samērā labi, kas pozitīvi jo izdevās iegūt tādu nelielu pārliecību par darbībām tumsā. Uz 2kp pieļāvu varianta kļūdu un devos pa taisno nevis apkārt pa taku, jo sākumā lai arī redzēju ka ir zaļi strīpotais kas šeit nozīmē diezgan briesmīgus augus ar dzeloņiem, bija labi skrienams, kas pusetapā beidzās. Labi ka laika zaudējums nebija fatāls, vien kādas 30sek. Uz 3kp kļūda bija tāda ka no ceļa nogriezos zaļajā maķenīt par vēlu un gar grāvmalu turpināju lēnu virzību uz priekšu kad sapratu kp tomēr laikam būs uz otru pusi-minūte zaudēta.Un bija jau neliels stresiņš ka tik Richard nepieķer.4,5,6,7kp nebija diži lielu problēmu. Uz 8kp man bija uzradies viens varen sparīgs sāncensis (John Houlihan) kur abi nedaudz raustoties šo īso etapiņu tomēr veicām ok, bet uz nākamo es (kompasu piemetu) aizrāvu nedaudz pa labi. Uz 10kp dēļ tā ka kp savienojošā līnija aizklāja taciņu uz kartes un vājā apgaismojuma nepamanīju taisnāko variantu un devos pa lielo ceļu apkārt, kas bija labi skrienams bet tomēr lēnāks variants.John man seko. Punktu paņemam praktiski reizē. Uz 11kp pēc Richard teiktā pa taisno bija labi skrienams un acīmredzot arī ātrāk.Es izvēlējos taciņu apkārt un John man seko. Uz 12 kp palaidu John pa priekšu jo viņam labāks gaismeklis. ātrums ir ok. Uz 13 kp jau mainītās lomās un sekoju John kurš dodas pa dzelteno gar grāvmalu, kas bija viscaur viena dubļu vanna(līdz tam nebija tik traki). Bet kad bijām tikuši uz ceļa John jau bija kādu gabaliņu man priekšā, bet paskrēja kp garām un es ar savu knapo gaismu spīdinot mežā pamanīju kaut ko aizdomīgu kas bija mūsu 13kp(šķiet ātrākais splitlaiks), un jau atkal biju priekšā. Uz 14kp viss etaps praktiski pa ceļu un pēdējā brīdī griežamies iekšā mežā un es nedaudz pārskatījos un pārpratu kp atrašanās vietu un domāju ka John man akli sekoja. Nekas kļūda nav liela, vien 10-15sek Nākamie 2kp samērā viegli kaut gan naktī varbūt ne tik :). uz 17kp rauju pa taisno uz taku un tad mēģinu tumsā uztaustīt vietu kur starp zaļajiem ir baltais mežs ar grāvīti pa vidu-izdodas. Un tālāk līdz 19kp seko spēle- "seko pareizajam grāvim"  Uz 20 kp īss etapiņš, kur piemetu virzienu un dodos ceļā, kur priekšā pamanu vienu lampu kas nekustas, un pēc attāluma šķiet ka varētu jau būt kp-IR. arī šeit šķiet ātrākais splitlaiks un Joe man zaudēja gandrīz 2minūtes, bet vēl "labāk" bija mana kompanjona John lēmums, jo pie 19kp mēs bijām kopā un viņš izlēma man nesekot, jo kā pēc tam atzina bija bail ka jau aizšaus nedaudz par daudz pa labi, tad būs punktam garām un būs grūti uztaustīt atrašanās vietu, bet tas viss viņam rezultējās 3minūšu kļūdā 0:39 vs 3:35. Nākamie 2kp nebija lielu problēmu, bet nu pēdējais kp bedre :)  laikam sabijos pirms laika un nebiju domājis ka kp būs kaut kamā līdzīgam bedrei un principā pa gabalu redzams. Tāpēc sāku meklēt to bedri par ātru-30-40sek. Un tad tik uz finišu-jau iepriekš biju piefiksējis ka dikti daudz laika neesmu pavadījis distancē, un finišā plkst apturēju pie 35:37, kas bija par 4min lēnāk kā Joe, kurš šo distanci varēja veikt zem 30 min, bet man pietiekami lai ieņemtu 2.vietu. Pēc šī mačiņa jutos gandrīz kā uzvarētājs, ņemot vērā manu fizisko gatavību, apgaismojumu un pēdējā laika pieredzi nakts-o.
šeit rezultāti šim pasākumam. Un šķiet ka nākamais mans orient piedzīvojums varētu būt piemājas Newmillerdam kas jau šo svētdien un kas zin, ja izdosies kaut kur sadabūt lampu(aizņemties) tad labprāt aizšautu nākamsestdien uz nakts maču Ilkley.
See Ya!

2 komentāri:

  1. Interesanti ka es ar šo Džonu Huligānu, nedēļu iepriekš skrēju kopā SYO nakts mačā. Agrāk šādu censoni starp Airentieristiem nebiju manījis. Labs veikums ar blāvo spīdekli, droši vien 2-metriniece :)

    AtbildētDzēst
  2. apméram já 2-metriniece. es ar tádu nebiju ieprieks manijis. bet gana átrs bija vecais.

    AtbildētDzēst