Nu cik tad ?

svētdiena, 2011. gada 23. oktobris

Turtle

Šodienas mačs vidējā distance netālu no Hadersfīldas tieši studentu ciematā bija neliela vilšanās. Ātrums galīgi šķita bruņurupucisks lielākoties, kalnos uzskriet tikpat kā nevarēju vispār. Varbūt tas bija dēļ tā ka šodien jutos nedaudz nevesels, vārīgs.. bet tik nedaudz. Kļūdas lielas pieļautas netika, jo man šķita ka nebija īsti kur, tik visai jocīgs līkums uz 10kp(priekš kam man kompass?). Vispār priekš black distances , kas skaitās principā elites grupa, kontrolpunktu novietojums dažiem nebija visai sarežģīts..tāpāt kā distances plānojums. Kaut gan pirms starta traumēto potīti noteipoju, tapat atkal pamanījos to pamatīgi pagriezt ceļā uz 15kp (vairāk kā pusminūti nebiju spējīgs kustēt vispār). Laikam jau es neprotu tā kārtīgi teipot, jo kaut kā noteipojot tāpat sanāk to izdarīt atkal un atkal, turklāt visai sāpīgi :(. Rezultāti šodienas maucienam šeit.
Par Latvijas čempi naktī-paskatoties vīru elites distances rezultātus varētu nodomāt ...kas par cīņu? uz sekundēm... bet paskatoties splitus, palasot Toļika rakstu, un ko Jubis man šodien teica (viņa spliti diez kāpēc nebija pie pārējiem), sapratu ka visi (tai skaitā Mārtiņu) ir pieļāvuši anormāli lielas kļūdas. Bet finiša rezultāti man patika. Apsveicu arī Marģeri ar lielisku rezultātu-šķiet ka uzcītīgie nakts magnēti ir atmaksājušies !

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru