Nu cik tad ?

pirmdiena, 2011. gada 31. oktobris

Голова не работает должным образом.

Sestdien bija jādodas uz vienu varen interesantu pasākumu tepat netālu no dzīvesvietas.Proti Līdsā. Mūsu klubs organizēja šķiet ikgadēju sacīksti ar nosaukumu Fat Rascal Weekend, kur sestdienas programmā divas sprinta distances :) my favorite . Sacensību vieta Leeds universitāšu teritorija. Formāts bija sekojošs-vispirms prologs 3km 25kp un pēc tam iedzīšanas distance 2.5km 21 kp. Man plāns bija prologu nevilkt uz pilnu klapi un pēc iespējas tīrāk izskriet distanci. Principā izdevās. Pirmā ievērības cienīgā kļūda tieši tāda pati kā Andim, uz 9kp-nepamanīju kartē mazos vārtiņus(pat stāvot/neskrienot) un sanāca skriet pretējā virzienā no kp.Kad skrēju gar sētu pamanīju to caurumu mūrī un biju pārsteigts jo domāju ka tas nav iezīmēts, iemetu aci kartē un sapratu ka kļūdījies esmu es ne kartes zīmētājs :). Un vispār mājās pētot karti sapratu ka bija vēl viens variants uz to kp,pat iespējams visātrākais.Skrienot uz to pašu 9kp apskatīju kartes mērogu, jo nebija īsti skaidrs kāds tas ir, kaut kā šķita ka baigi ātri daži kp nāca pretī-1:4000. Tālāk jau pāris mazas kļūdiņas tik bija ja neskaita pēdējo kp, kur nedaudz apjuku-gadās. Finišēju principā kur gribēju, tuvu rezultātu tabulas augšgalam un ne pārāk daudz aiz līdera -rezultāti prologam, spliti + veiktais ceļš.
Mazliet bija jāpagaida līdz iedzīšanas skrējienam, kur plāns bija nepalaist garām Leonu un censties pietuvoties(veiksmes gadījumā apdzīt) līderiem. Tā kā kluba biedrs Steve dēļ atsvaidzinātas traumas atteicās no starta es nonācu jau 3.vietā. Starts man nedaudz šķita haotisks, bet tādam jau laikam tam bija jābūt ja laiž 4 dažādas distances sprinta iedzīšanas gonkā. Nu tālāk, kad pienāca mana kārta doties distancē, man trūkst komentāru... par manu veikumu . Tādu kļūdu uz 1kp pieļaut... atkal man rodas jautājums:"priekš kam man kompass uz īkšķa?" Rezultāti un spliti fināla skrējienam.
Viena interesanta lieta gan man piebilstama vēl pie fināla skrējiena. bija neliela problēma (vairākiem skrējējiem visās grupās) ar 6kp(A dist.) kurš atradās pie koka. Pati kp prizma bija tādā augstumā kā lielākoties tā ir, bet vieta kur jābūt SI stacijai bija tukša. Tā bija ar drāti piestiprināta pie koka acu augstumā-man problēmu to pamanīt nebija, bet daļai dalībnieku gan. Un tad nu tie, pēc finiša kad nolasot SI karti viņiem paziņoja ka trūkst atzīmes,sacēla nelielu paniku ka nebija pamanāms un tjipa tā nevar novietot prizmu un SI staciju utt. Es patiešām nezinu vai ir kur kādi noteikumi, kur rakstīts cik tālu no prizmas drīkst atrasties SI stacija... Un tie dalībnieki tika atjaunoti rezultātos. Nav jau tā ka man pēc savas nožēlojamās distances gribējās būt augstāk rezultātu tabulā, bet šķiet ka tā darīt nevar, ja protams kaut kādi noteikumi atļauj SI staciju novietot tādā attālumā no KP prizmas. Tas nu laikam viss kas šeit piebilstams.
Vēl tik gribēju (ja kāds lasa šo blogu) paaicināt visus Latvju orientieristus 3.decembrī(also my b-day :) ) uz Ropažiem uz orientieristu balli kuru šogad rīko mans LV klubs Briksnis SK. Es arī domāju šogad šo pasākumu apmeklēt !
Priekā !

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru