Nu cik tad ?

svētdiena, 2010. gada 12. decembris

Atkal jau Naktis ..

Tresdien kaa jau pedeja laika ierasts, bija Aire nakts sacensibu seriala kartejais posms. Soreiz Bradfordaa,Pilju parkaa :) (Peel Park). pa dienu, kameer veel biju darbaa, bija liela gribesana doties uz to parku un skriet, bet kad biju jau autobusaa, saaku domaat : "kur un kaapec es tagad nafig braucu?" Jo ieprieksheja nakti isti nebiju guleejis, darbaa pavaditas 8h, aara aptuveni -5... nu katraa zinja sis pasakums izvertas diezgan nogurdinoss, jo arii celjaa nacas pavadiit aptuveni 3h (turp un atpakalj). Un pargjerbshanas arii aara apstakljos... Bet nu distances saakums arii paradija to kaa neesmu ne kartigi atputies, ne atjaunojies, ne... nu nekaadi. Kluda uz 2.kp (kp nr.5), kur manu domu un visu parejo nojauca tas ka kp nr. nesakrita, un taa ka bija vairakas tjip mazas klintinjas tad pirmaja briidi nodomaju, ka ir tak vel 4 kartes ar kp un parks nemaz nav tik liels, un ka tas ir kaads no citu karshu kp, bet taa nebija... nu neko devos uz nakamo kp taa arii neatzimejoties, ar domu ka skrieshu atpakalj un velreiz , bet no otras puses, kartigi lasiishu karti(ieshu ja nepiecieshams) un atradishu isto klintinju un kp... beigaas sapratu ka kp sajaukti vietaam un nr. nesakriit, un ka arii viena klintinja dabaa vairaak nekaa kartee..., tas viss mani izsita no sliedeem vel vairaak un uz naakamo kp pusetapaa saaku savu celju jau veidot no cita kp, liidz ar to domaju ka esmu tieshi pretii kp, kaut gan biju kaadu gabalinju pa labi, un nekadi nespeju saprast, kur es esmu, jo mana jaunaa lampa (paldies Andim par daavanu dzimenee pagajusho nedelj), lai arii SILVA, bet diez cik taalu celju man neradija.. Ta nu pirmais aplis man izvertas visai briesmigs. Talak jau tiiri labi vedaas kp njemshana, un atzishos, ka delj pirmaja aplii daudz lieki pavadiita laika deelj, pielietoju nedaudz shmaukshanas taktiku ar atminjas elementiem-skrienot vienu apli, iegaumeju 2kp -atrashana vietu un kartas nr.. Un naakamaja apli apmeklejot ta aplja kp panjeemu arii iegaumeetos pa celjam. Labi veel ka atminja nekliboja :)
Karti ar kp var apskatiit Anda blogaa, tik karti kuraa bija kp 1-6 neskreju vispaar, jo iepriekshejo pabeidzu 43 minutes un nebija jau jegas doties veel kp meklejumos, ja kontrollaiks 45 min.
Naakamas planotas acensibas sestdienaa 11.dec. YHOA night league ietvaros.

2 komentāri: