Nu cik tad ?

svētdiena, 2010. gada 28. novembris

Naktis

Tresdien bija AIRE night league 3.posms ieksh Beckett Park. Taa kaa ar Andi ieradaamies ar nokaveeshanos, tad nekaada iesildiishanas nesanaca. Veel gjerbos kad visi tika palaisti distancee ar kopeejo startu. Organizators bija tik laipns un atnjeema mums paaris minutes laika no starta. Andis jau devaas distancee kameer es vel stiprinaaju savu smiekliigo lukturi pie galvas,un peec nepilnas minuutes arii devos distancee. Saaku leenaam, pat ljoti, jo nebiju sildiijies necik. Bija paaris kljuudinas un pit stops pie kp nr 19, jo arii to pirms starta nebiju paguvis. Driiz jau skrienot kalnaa uz 25 kp ieraudziiju sev priekshaa Andi, bet nokjert izdevaas tikai peec kaadim diviem kp, jo skrienot gar zhogu aizkjeeros aiz kaut kaa un taa normaali novilku uz aciim. Sasitu pamatiigi abus celjus, kreiso vairaak, un kad mazliet atguvies biju, daljeeji klibodams turpinaaju. Peec briitinja jau saapes vairs nebija tik trakas. Kopumaa veicu gandriiz abus apljus pilniibaa, otrajaa (kartes ar Anda veikto celju) nepanjeemu vien 5.kp, nokaveeju mazliet vairaak par 4min, jo kontrollaiks 45 min, liidz ar to -5min, jeb -50 p. nost no rezultaata.

Vakar bija jau naakamas nakts sacensiibas. Soreiz YHOA nihgt league 1.posms. Distance 4.6 km ar 25 kp. Pie starta man taadas jocigas sajuutas skatoties uz paarejiem dalibniekiem, jo skjiet neredzeju nevienu ar taadu lampinju kaa man. Visiem normaali ciklopi ar kuriem var labi taalu un visai labi redzeet, savukart es ar saveejo vien kadus 2m. Dalibnieku visai daudz jo shim nakts posmam paraleeli norisinaas Armijas chempionaats. Startaa aplukoju paraugkarti un esmu nelielaa neizpratnee, kur te var 25 kp vispar salikt. Okey, starts..pakjeru karti, pirskti jau nosalushi... 1.kp jau kljuuda, bet ne milziiga. Taalak arii 3.kp nevedaas - aptuveni 40sek. Taalak jau lidojas tiiri labi un lidz 7.kp ideaali. Uz 8.kp pieljauju identisku kljuudu ka Andis, taalak atkal visai labi un raiti, lidz uz 12.kp atkal tieshi taapat kaa Andis, jo arii ar savu nieciigo lukturi skjita ka tai nozhogotajai teritorijai iet tacinja pa vidu... Rezultaata izdomaju liist cauri, kas maksaaja vairaak par minuuti, jo nebiju diez cik aatrs skjersojot dzelonjdraashu zhogu. Taalak atkal punkti naak pretii samera labi, liidz uz 17.kp pirmkaart izveelos skjiet nepareizu variantu-pa taisno, un otrkaart, lukturis nebija apriikots ar atstarotaaju, taapec atrodoties vajadzigajaa ielokaa apmeram 2m no kp, es to vnk neredzu, jo...nu mana lampinja :) . Kadas sekundes 20 tur palika. Taalak atkal tiiri labi, lidz 20 kp (kaut ko neizpratu) un tad jau 22.kp ... ~2min... atkal jau mana lampa, jo Andis (skreeja ar jauno lampu-normaalu) teica ka kp bija redzams no tacinjas... nu jaa, bet ne man :) . Uz 23.kp it ka uzlieku virzienu, bet tik un taa nejaushi (paldies dievam) uzskrienu 5.kp, bet mazliet laika zaudeets. Taalak jau probleemu vairs nebija...finsih. Un celsh ar manu veikumu Ar rezultaatu esmu apmierinaats, njemot veeraa ar kaadu lampu es skreeju.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru